Kompis, Brossan, Mannen. Fast på tyska..

När vi var i stugan med pappa.
Idag fyllde brossan min 18 år. Han blev alltså stor. Något som hans presenter speglade.
Av mig fick han chokladkaffe och "Örk o puuh-tee" samt en asgod citronspecialare, som jag glömt namnet på.

Tyvärr hann jag inte fixa något grattiskort åt honom. Om jag hade haft något hade jag dock vetat exakt vad där skulle stå;
"Kompis, Brossan, Mannen." Fast på tyska. Det hade varit lite roligt. Ett internskämt så att säga.

Men, gå nu inte och dö under natten, för imorgon tänkte jag berätta lite om hur hästen gick idag, ev ladda upp lite bilder från släktkalaset och dessutom tävla kaninhoppning. Sånt ni inte får missa.
Så håll ut lite till
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0