Kanske falskt alarm

Kvarkan är kanske falskt alarm?
   Nu när jag var på stallet, hade veterinären varit där. Den ena hästen (Baltazars boxkompis) hade bara fått en allergisk chock, mest troligt  av halmen, och mådde nu prima igen. Om en vecka kommer provsvaren på den andra hästen.
Om det skulle varit kvarka, som ju är jättesmittosamt, borde fler än en häst vara sjuk.
   Hoppas det inte är kvarka!


Btw, såg ni Idol idag? Den där fjortisen som skrek till Johan Palm, alltså seriöst, hon var patetiskt. Han är ju inte ens bra! Vidare så tror jag att Alice åker ut idag. Hon såg inte ut att ha särskilt kul faktist :/
Vem tror ni åker ut?

/Melinda

Kommentarer
Postat av: andrea

eller hur, haha, fjortisen, patetisk :)

jag satt och asgarvade åt henne :D



men jo, håller med, alice är inte lika bra längre tycker jag, och hon har inte samma power och så :/

2008-11-29 @ 22:24:58
URL: http://predictabl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0