Ny kategori - jul!

Idag skapade jag en ny kategori här i bloggen - Jul.

   Nu kan jag äntligen förgylla er dag med mina underbara tips. Jag kommer bland annat skriva om hur ni kan göra ett enkelt, men fin jularmband och även om hur man för julgodis av olika slag.
   Dessutom kommer jag tipsa om massor av julklappar - till pappan, hästälskaren, brossan. You name it ;) Om ni vill ha tips till en speciell "sort"/person, säg till mig, så letar jag upp lite smaskiga presenter i lagom prisklass. Bra va?

   För ett bra avslut på detta inlägget, ska ni nu få ert första (lilla) jultips:
"En hemmagjord pryl säger mer än en färdigköpt pryl. Den säger att man använt tid och kraft. Den säger att det är något personligt. Den säger att man har för lite veckopeng." - Steen og Stoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0