Jäkla busschaufför

Buss

Idag blev jag sur!
Har inte ni också sett skylten "Samtal med chaufför under resa är förbjudet" ?
Och chauffören idag satt glatt och diskuterade något med en passagerare/vän. Han var så upptagen
i det, att när jag tryckte på stoppknappen (och det stod stopp framme hos honom) märkte han inte det! Han körde helt fräckt förbi min hållplats! Trots att jag och min kompis Elisabeth hojtade till sket han i oss. Jag pallade inte gå fram och skälla. Hur som helst, skulle hans kompis av nästa hållplats, så jag hoppade av där också. Okej, jag behövde väl bara gå 300 m extra, men i regn och mörker och med en tung väska, vare det inte så kul.

Jälka busschaufförer!
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0