Oflitigt av mig

Jag har fullt upp!

Igår var det tävling ( Lc och Lb, 1 pet i båda klasserna). Upp tidigt, städa det sista hos pappa, rusa till bussen och iväg till stallet med mamma. Baltazar kändes i alla fall jättefint och framåt :)

Idag var det stallmöte. Vid 5-tiden var jag och mamma på stallet för att hinna rida innan mötet, som började kl. 19. Några timmarsenare (vid 21.40) var vi på väg hem igen. Aja, kul var det i alla fall. Jag har dock inte hunnit plugga till provet i hästhållning (typ hur man mockar) imorgon. Nu tjänar det inte något till att råplugga. En trött och seg hjärna lär sig inget. Men äh, det går nog bra hur som helst..

Idag var det i skolan både skolfotografering och naturkunskapsprov. Allt kändes bra! Provet var inte så himla svårt och jag blev bra på både skolfotot samt det enskilda.


Nu är jag astrött. Ska försöka hinna in igen imorgon o blogga, jag har ju inte varit så flitigt... *skäms*
Men bara om jag hinner. Har både eftermiddagsstalltjänst, en ridtur på Baltazar samt läxor. Måste plugga till tyskprovet på fredag.

Justja, på önsdag fyller jag år :D :D
/Melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0