Rosa dagar

Rosa Dagar på NOva Lund
   Jag och Elisabeth var på Nova Lund idag. Där var det Rosa Bandet dagar, vilket vi inte hade någon aning om. Men det var svinkul!
   Oaves delade ut havredrycker med chokladsmak. Varje påse innehöll 3 drycker ala 250 ml. Jag och Elisabeth var så busiga att vi först tog en påse, som vi sedan packade ner i våra väskor. Därefter gick vi till en annan utdelare och tog varsin påse till. Gott :)
   Utanför Kicks stod de också och delade ut något. De höll tyvärr på att plocka undan när vi kom, så vi fick inget. Senare , när jag kom hem, fick jag reda på av Annica, att det var så sminkpåsar man fick (om man gav varfritt bidrag till Rosa bandet). Hennes innehöll en brun Mascara, två nagellack, ett parfym-prov för män, foundation-prov och någon konstig natt repair, som vi inte vet var den ska användas (Hud? Naglar? etc.)
   Det var även mycket olika stylingstips här och var. Hårstyling och sminkstyling mot ett litet bidrag. Fiffigt! Kanske något man ska prova imorgon. Ja, jag ska faktist dit imorgon igen. Jag vill ha mer havredryck, sminkpåse och lämna lite bidrag.

Bra initiativ Nova!
/Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0