Ansiktsbehandling

Igår kväll var jag på skönhetskväll med en liten ansiktsbehandling. Vi blev ompysslade, rengjorda, återfuktade, skrubbade, masserade och vi fick även prova på en spa-serie för kroppen. Dessutom blev det massvis med prat, skratt och fika. Superlyckat alltså. Det var länge sedan jag känt min så fräsch som jag gjorde imorse...

Lite bilder från kvällen:
Massage och smörjning med återfuktande
Ansiktsmassage. Återfuktande kräm masseras in.
Omdöme: Huden blev härligt återfuktad och krämen hade en bra effekt. Massagen var jätteskön. Ser ni hur jag njuter?

Jag har på mig en rengörande mask på T-zonen och återfuktande på resten
Ansiktsmask - rengörnings på t-zonen och återfuktande på resten
Omdöme: Mycket bra. Huden blev ren, mjuk och fräsch. Jag hade den återfuktande även på läpparna, vilket gjorde susen.

Spa-serie innehållande skrubb, duschecreme och lotion.
Spa-serie innehållande skrubb, duschecreme och lotion (nej, tandkrämen ingår ej)
Omdöme: Underbar! Provade på mina händer och dessa blev så mjuka att jag inte kunde låta bli att ta på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0