Snökaos i skåne

SNÖKAOS I SKÅNE!

Eller, njä. Inte direkt kaos, men på en natt har det kommit 15 cm snö.
Skorna sjunker djupt och kaninburarna är täckta av snö. Kaninerna har burarna fyllda av halm, så de fryser i alla fall inte. Annat är det med mina tår. Det är ju så kallt!

Igår, på körningen, körde vi ut en runda runt Granelundshallen (Flyinge Rf´s högkvarter). Det var visserligen inte minusgrader ute, men med all blåst och übertunna vantar frös jag så mycket att jag tappade känslen i fingrarna. Förskräckligt och lite läskigt. Jag la mina händer på magen när Jessica körde. Då blev de varma igen. Skönt.

Snöar det hos er?
Har du någon gång frysit så mycket att du tappat känslen?


Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0