Tävlingen startar imorgon..

Idag har det varit fullt upp.
¤ Stack hemifrån halv åtta för att vara funktionär på Flyinge RF´s ponnytävlingar. Där satt jag i domartornet till halv två.
¤ Direkt när jag blev avbytt, skjussade mamma mig till malmö och jag jobbade i nästan fyra timmar.
¤ Därefter hämtade mamma mig och vi for ut till Baltazar. Jag red barbacka i jeans och gympadojjor. Super! (om nån från Flyinge kungsgård läser detta kommer jag få IG direkt). Baltazar gick som en klocka idag och det känns lovande inför tävlingen imorgon.
¤ Vi ska till Flyinge Rf och hoppa LA, 110 cm. För övrigt är det första omgången i Öresundsspelen (har dock ingen aning om vad detta innebär), ca 60 starter, ca 15 placerade och en massa danskar. Skojj!

Vad kommer din helg att innehålla?

Kram, melinda

Kommentarer
Postat av: Stina Holm

Haha, jadu, jag läste men mina läppar är förseglade XD Lycka till!

2009-02-08 @ 00:02:40
URL: http://stinaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0