Heute alle Leute

Hejhej allihopa.

Idag var en ganska rolig dag i skolan.
Engelska glosförhöret kändes bra, trots att jag inte pluggat.
Jag lyckades hitta bra skärpa på biologin, vilket ledde till att jag hittade celler som höll på att dela sig. Jag lyckades nästan se alla fem steg i vanlig celldelning, mitos. De du!
På kemin labbade vi, kulkul.
Sen var svenskan inställd och vi flyttade fram vår livskunskap & hälsa. Där fick vi öva hjärt och lungräddning på vars en "MiniAnne".

Efter alla lektioner o så, stannade jag kvar lite i skolan. Hade en del arbeten som behövdes skrivas ut, så jag satt en timme i bibloteket och pluggade lite. Skönt, nu har jag inte mycket jag behöver göra. (Ovanligt)

Hur var din jobb/skol/annat-dag?

Puss och kram ::: Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0