Kontaktannons

Heej allihopa!

Jag - hästnörden - fick lite tid över så här innan läggdags och självklart använder jag den till att blogga.

Idag har det varit fullt upp. Jag åt Ben&Jerrys-glass för första gången. Urgott! Dessutom kul att vara i stan med Anna-Karin. Jag red ut med Elvy/Lillebror. Vi var på upptäcktsfärd och provade en ný, mysig ridstig i nån liten skog. Sedan stack jag till pappa och pluggade, pluggade och åter igen, pluggade. Jag skrev bl.a. en "kontaktannons" på tyska och räknade massvis med matte.

Min kontaktannons (nerkortad och på svenska)
Jag söker en kille som ser bra ut, är sportig, aktiv, axepterar hästlivet, rik och spenderar gärna pengar på mig ;), romantisk, pålitlig, ärlig, gillar att diska och dammsuga. Passar du in på detta, hör av dig x)


Nä, nu ska jag krypa upp i sängen med en bra (förhoppningsvis i alla fall) bock. Natti natt och ses nån gång.
Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0