Pärlande pärlor

God morgon allihopa!

Nu har jag varit igång igen. Pärllådan har sått framme och det resulterade i två armband.

Makrame+ringar
Detta är nått skumt 25-75 armband. 75 % består alltså av vaxad lintråd och gulorangea pärlor. Tekniken kallas makrame. Resten är ringöglor med pärlor på, ihopsatta. Själv är jag lite tveksam till ringarna. Jag hade inte tänkt att ha med dem från början, men så lyckades ja klippa för korta trådar till markrame-biten.
Vad ska jag göra med armbandet? Perfekt som det är eller riva upp skiten?

rasselarmband
Detta armbandet älskar jag! Ett rasselarmband med sjukt många pärlor i underbara färgen.
Vad tycker ni om detta?

Svara gärna på mina frågor :)
Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0