Resultat

God afton allihopa.

Denna gången kom vi verkligen i tid till tävlingen. Ja vi var faktiskt där lagom till långa bangången i klassen före (LB), så vi efteranmälde och gick banan. När det var min tur gick Baltazar väldigt fint. Han bjöd bra, men stundvis blev han lite lång och tappade koncentrationen. I omhoppningen när vi skulle rida en ganska snäv sväng, slutade han lyssna. Jag drev på extra mycket och då vände Balta helt plötsligt på en femöring. Vi kom alltså rakt mot ett annat hinder. Det hindret kom så snabbt att jag inte hann styra undan utan valde istället att hoppa det. Jag ville inte förstöra baltazars bjudning. Vi blev alltså uteslutna.

I LA:n gick det lite åt helvete, haha. Han hoppade jättefint, men när vi kom mot hinder fem syntes inte nummerskylten. Jag blev då helt osäker för att jag inte ville hoppa fel hinder igen, och la därför en stor volt. Sen såg jag att det var rätt och styrde på det igen. Då vägrade baltazar och jag blev utesluten igen. KNARK!!

Asså jag tror att det måste va nåt lurt med trolleholm. Jag har varit där fyra gånger, och varje gång har det varit något som gått åt skogen. Jag har aldrig blivit placerad där. Ovanligt nog. Men aja, det är bara att bryta ihop och komma igen.

Kram, melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0