Sena men nolla

När vi kom till tävlingen. var vi sena. Klassen hade redan dragit igång och det var min tur snart. De snälla funktionärerna och domaren flyttade dock ner mig, eftersom det var ASMÅNGA strykningar.
Jag fick lära mig banan snabbt (från läktaren såklart).

Resultat:
Nolla i grunden. Baltazar var superfin och snäll, dock lite seg.
2 rivningar i omhoppningen, varav den ena ganska rejäl och Balta fick bommen mellan frambenen. Jag saktade av och kollade att allt stod rätt till och hoppade därefter sista hindret. Dessutom 3 tidsfel.
Totalt 0+11 fel.

Men jag är nöjd.
Mitt mål var att komma runt felfri i grunden, vilket jag gjorde :)

kram, melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0