Tävling!!

God eftermiddag allihopa.

Idag var det tävling igen. Denna gången blev det "bara" LB / 1m. Det var lagtävling och jag, tillsammans med tre andra, representerade Flyinge RF. Väldigt roligt var det, eftersom jag lärde känna lite nya klubbmedlemar och dessutom fick jag en jacka! Det var en ursnygg marinblå vattentät jacka från Jackson, med Flyinge Rf inbroderat på ryggen (i guld).

I förklassen kan man säga att det gick skit. Jag och Balta vägrade ut oss på 7:e hindret. Han stod emot lite, sög inte tag i hinderna och tittade en massa på både funktionärer och publik. Lite allmänt skruvad helt enkelt. Det jag inte förstår är varför han är på det humöret; funktionärer och pubilik har inte bekymrat honom förr. Aja, där har jag något att klura på. Som jag säkert sagt någon gång; Man lär sig något nytt varje gång. Denna gången har jag dock inte kommit på riktigt vad.

I lagklassen var Baltazar lite mer koncentrerad, men stod fortfarande emot lite. Jag smackade och använde spöet lite mer än i första klassen. Det visade sig vara ett smart drag - jag blev felfri! Tyvärr gick inte laget till omhoppning, men det var väl inte allas dag idag helt enkelt. Någon vägrade ut sig och någon rev lite. Men det är bara att bryta ihop och komma igen.

Förresten, jag behövde gå upp 05.25 idag, vara på stallet 06.45 och köra därifrån 07.30. Myspys va?

Ojj, vad mycket text det blev nu. Ni får en bild, så jämnar det ut sig ,) Kram, mels
Baltazar

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men hoppsan! Han brukar ju aldrig stanna! Härligt att du fick runt honom i lagklassen! =)

2009-03-08 @ 17:55:16
Postat av: Isabella

Vad skoj att du fick en felfri runda iallafall :D Vill se bilder på jackan ;P!

2009-03-08 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0