Dagens planering

Hej allihopa!

Här kommer min planering för idag:
¤ Städa rummet - packa ner saker i lådor och lägga undar lite filtar med mera.
¤ Skriva svenska - jag har ett enormt arbete som ska in om en vecka. Jag ska analysera novellklassikern "Kappan".
¤ Repetera matte - snart nationellt prov i Matte B. Jag måste skriva MVG!
¤ Rida - eftersom det inte blev någon uteritt igår, får det bli det idag. Kanske till fältet och galoppera fort?
¤ Plugga Kemi - prov på måndag. Måste plugga, plugga och åter igen plugga.
¤ Sortera kläder - tvätta och sortera, tvätta och sortera.

Ja, det var nog allt. Inte så mycket, eller hur?

Vad ska ni hitta på idag?
Kram, melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0