Detta gäller även mig, jag är på!

Kopierat från hastpassion.blogg.se


Vi ryttare är också idrottare!

Nu har jag bestämt mig att jag ska cykla varannan dag. Motion utöver ridningen är bra och jag vill förbättra min kondition. Jag hoppas att det gör att jag orkar prestera ännu bättre på dressyrbanan respektive hoppträningen! Nu ska här satsas.

För mig är cyklingen den rätta formen, kanske är jogging, dansmatta, studsmatta, simning eller löpband det rätta för dig? Idag är det full sol ute och jag tog en kringelkrokig väg ner till havet och sedan tillbaka. I det högsta tempot jag orkade och verkligen så att jag manade på mig själv. Jag har redan märkt hur enkelt det är att ta sig tiden till att träna trots att man har fullt upp också!

Jag ska ge detta en månad och märker jag den minsta skillnad så ska jag fortsätta med det. Någon som är med mig? Kom igen nu ryttare, en månad och motion iallafall 3 gånger i veckan utöver ridningen!

Konditionen behövs. Vi ryttare är också idrottare!


Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

efter att inte ha bloggat på 2 veckor är jag tillbaka igen!!! hoppas allt är bra med dig!!

2009-05-19 @ 12:02:37
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tack så jättemycket! :D Ja, är faktiskt ganska nöjd med hennes färg, på sommaren blir hon lite svettfux-aktig, vanlig fux-färg är min stora skräck... ;)

2009-05-19 @ 17:34:46
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0