Fest hela helgen

Hej allihopa!

Ja, jag har faktist festat hela helgen.

I fredes fyllde en på stallet år, så vi var ett gäng hästmänniskor hos henne och drack gott, åt gott och berättade historier. Vi har ju två utmärkta historieberättare bland oss; Heidee och Lisa. Heidee, som även är en häxa, hade med sin tarokortlek och spådde oss alla, även mig. Lite kortfattat skulle jag ställas inför en svår prövning, som jag dock skulle klara och kommar ut ur med mer visdom än innan.

I lördes konfirmerades min kusin, så då var det fest där hela dan. Också trevlig. Jag och lillkusinen Emma lekte lite och brossan och storkusinen spelade dator. Som vanligt.

I söndes var det födelsedagskalas på stallet igen. Denna gången var det dock Ronja, en häst, som fyllde år. Hela 30 år blev hon! Detta firades med knytkalas, tårta och Agility Agelund. Jag har en mängd av bilder från detta, som jag ska ladda upp när tid finns. Först måste jag skicka dem till en möngd personer. Jo, tyvärr, riktiga människor går före bloggen ibland..

Kram, Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0