Melle och Bruno rockar fett

Hejhopp allihopa!

Det gick faktist över förväntan på hoppträningen i onsdes. Jag hoppade Bruno, Ingelas lite knasiga häst, i paddocken på Delanders, för Petra. Vi hoppade en liten bana med bland annat en 4-kombination. Petra var lite skeptiskt till att vi skulle klara det (Bruno är som han är), men det gick förvånandvärt bra. Perta var riktigt förvånad. Vi hoppade allt super! Eller visserligen fick vi några lite lustiga hopp/stopp, men de var mesdadels mitt fel.

Ingela skulle egentligen inte kommit - hon hade möte. Det ställde hon dock in, så hon tittade på med kameran i högsta hugg och ett gäng fina bilder blev det. Jag ska ladda upp dem här så fort jag fått dem :)

Kram, melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0