Uppdaterat

Hej hej allihopa!

Agelunds hemsida är uppdaterad med lite bilder nu, för er som vil se mer än de jag visar här på bloggen. Jag ska även uppdatera Melles Kaniner-sidan. Den behöver lite ordentlig tillfix inom kort, så att jag kan börja länka och göra lite reklam för sidan. Nu när jag har kaninungar tillsalu får jag ta till alla medel för att sälja dem. Kaniner är ju ganska överproducerade vid det här laget...

Förresten, jag har en liten hemlighet som jag snart kommer dela med mig av snart. Jag kan i alla fall garantera att ni kommer glädjas av det.. (hoppas jag)..

Kram, melinda

tw, här är en bild på fölet, Caiza
föl

Kommentarer
Postat av: IA

SV: Jo men hon hoppade super hela helgen.. både torsdagen och lördagens runda var jätte fina :) Jag som klantade mig på fredagen bara.. Tråkigt bara att jag skulle skada mig så att jag inte kunde hoppa dagens 130 klass.

2009-05-24 @ 20:45:40
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0